Σας μιλά ο αυτόματος τηλεφωνητής.

phone3

Σας μιλά ο αυτόματος τηλεφωνητής.

Λείπω για τους αχάριστους.

Λείπω για τους υποκριτές.

Λείπω για αυτούς που είπαν πολλά και έπραξαν λίγα.

Λείπω για αυτούς που με έκριναν από λόγια άλλων.

Λείπω για τους μοιρολάτρες.

Λείπω για τους νταήδες.

Λείπω για τους απαίδευτους.

Λείπω για τους υστερικούς.

Λείπω για τους πονηρούς.

Λείπω για αυτούς που βγάζουν έυκολα συμπεράσματα.

Λείπω για τους φανφάρες.

Λείπω για τα φερέφωνα.

Λείπω για τους φανατισμένους.

Λείπω για τους εκμεταλευτές και καιροσκόπους.

Λείπω για αυτούς που κοιτάνε τι κάνουν οι άλλοι.

Λείπω για τους ανεύθυνους.

Λείπω για τους τοξικούς.

Λείπω για τους ταξικούς.

Λείπω για τους ξερόλες.

Λείπω για τους επιδειξίες.

Λείπω για αυτούς που έχουν έπαρση.

Λείπω για αυτούς που με εκβίασαν.

Λείπω για αυτούς που αγαπούν την εικόνα.

Λείπω για αυτούς που έκλαψαν στον ώμο μου μα με ξέχασαν.

Λείπω για αυτούς που καταπάτησαν τις αξίες μου.

Λείπω για αυτούς που με κορόιδεψαν.

Λείπω για αυτούς που ζουν σε ροζ σύννεφα.

Λείπω για αυτούς  κάνουν εκπτώσεις και παζάρια στα συναισθήματα.

Λείπω για αυτούς που δε καταλαβαίνουν το θυμό μου.

Λείπω για αυτούς που δε νιώθουν την αγάπη μου.

Λείπω για αυτούς που δε προσπαθούν.

 

Ειμάι εδώ όμως….Υπάρχω…

Είμαι εδώ για τους αληθινούς.

Είμαι εδώ για αυτούς που δε φοβούνται να πουν ότι φοβούνται.

Είμαι εδώ για αυτούς που αγκαλιάζουν αληθινά.

Είμαι εδώ για αυτους που πράττουν.

Είμαι εδώ για αυτούς που ξέρουν να εκτιμούν.

Είμαι εδώ για αυτούς που θέλουν να μαθαίνουν.

Είμαι εδώ για τους υπεύθυνους του εαυτού τους.

Είμαι εδώ για τους ταπεινούς.

Είμαι εδώ για τους χαμογελαστούς.

Είμαι εδώ για αυτούς που ξέρουν να ζυγίζουν τις καταστάσεις.

Είμαι εδώ για αυτούς που δε κρύβονται πίσω απο εποχιακά προσωπεία.

Είμαι εδώ για αυτούς που παραδέχονται τις αδυναμίες τους.

Είμαι εδώ για αυτούς που παραδέχονται τα λάθη τους και δε τα επαναλαμβάνουν.

Είμαι εδώ για τις όμορφες ψυχές.

Είμαι εδώ για τους ανθρώπους με βάθος.

Είμαι εδώ για αυτούς που έχουν επίγνωση.

Είμαι εδώ για τους λιγομίλητους.

Είμαι εδώ για αυτούς που ξέρουν να χαμηλώνουν το «εγώ» τους όταν πρέπει.

Είμαι εδώ για αυτούς που ξέρουν να συζητούν.

Είμαι εδώ για αυτούς που δε παραβιάζουν τα όρια των άλλων.

Είμαι εδώ για αυτούς που με στηρίζουν όταν είμαι αδύναμη.

Είμαι εδώ για αυτούς που κλαίνε αληθινά.

Είμαι εδώ για αυτούς που υποστηρίζουν το δίκαιο ακόμα και αν δεν τους συμφέρει.

Είμαι εδώ για αυτούς που ψάχνουν την αληθινή αγάπη.

Είμαι εδώ για αυτούς που δεν κάνουν εκπτώσεις και παζάρια στα συναισθήματα.

Είμαι εδώ για τους ταξιδευτές ονείρων.

Είμαι εδώ για αυτούς που φοβούνται μα προχωρούν.

Είμαι εδώ για αυτούς που δε ξεχνούν τα «χρέη» τους.

Είμαι εδώ για αυτούς που έχουν οράματα.

Είμαι εδώ για αυτούς που σέβονται αξίες.

Είμαι εδώ για αυτούς που παλεύουν για αυτές.

Είμαι εδώ για αυτούς που δημιουργούν.

Είμαι εδώ για αυτούς που δεν άφησαν το χέρι μου στα δύσκολα.

Είμαι εδώ για τους αυθεντικούς.

 

 

Εάν είμαι εδώ , σημαίνει ότι σας έχω σε υψηλή θέση.

Εάν λείπω αφήστε μήνυμα.

Απο το μήνυμά σας θα εξαρτηθεί εάν απαντήσω.

 

Το κείμενο αυτό είναι δημιούργημα της Jendi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σχολιάστε

