Ει Ψιτ!!!!! Ναι Εσύ….-Σκεπτομορφές 1

Εικόνα

Ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι ένα σύμπαν απο μόνο του… άπειρες νευρικές συνάψεις…ενέργεια χωρίς σταματημό… χρειάζεται προσοχή σε αυτά που σκεφτόμαστε… σε αυτά που ξεστομίζουμε… πρέπει να καταλάβεις οτι μια σου σκέψη μπορεί να επηρεάσει ολόκληρο το σύμπαν… μια αλυσιδωτή αντίδραση λαμβάνει χώρα κάθε φορά που εσύ κινείσαι, σκέπτεσαι πράττεις…η εκκλησία αποδέχεται τη βασκανία.. δεν είναι τίποτα παραπάνω απο μια σειρά σκέψεων που απο «άυλη» ενέργεια μετατρέπεται σε βιολογικό σύμπτωμα…γιαυτό πρόσεχε… ότι σπέρνεις θα θερίσεις… είναι απλός νόμος της φύσης…

όλα ενώνονται στο σύμπαν… όλα… όλα έχουν να κάνουν με σκέψεις-πράξεις-αποτέλεσμα-συνέπεια και ούτω καθεξής…

έχω γνωρίσει ανθρώπους με πολύ πόνο μέσα τους… το μόνο που ήξεραν να κάνουν είναι να πονάν τους άλλους… φαντάζεσαι την αλυσίδα αυτών των ανθρώπων και των ανθρώπων που δένονται με αυτή κτλ;

έχω γνωρίσει ανθρώπους που το μόνο που κάνουν είναι να κρίνουν τους άλλους… να μιλάνε για τους άλλους(το κοινώς κουτσομπολιό)…. να προβληματίζονται για τους άλλους…μα έρχεται η στιγμή που όταν μένουν μόνοι τους τρελαίνονται… γιατι αναγκάζονται κάποιες κρύες νύχτες να αντιμετωπίσουν αυτό που τόσο καιρό απέφευγαν… τον εαυτό τους….αρρωσταίνουν….θα τους δείς να είναι μόνιμα κουρασμένοι..να παραπονιούνται διαρκώς….να γκρινιάζουν…..και η κατάθλιψη δεν αργεί να εγκαθιδρυθεί….και να ριζώσει….η αιτία δεν είναι μόνο στους ίδιους τους ανθρώπους….αλλά μπορεί να λαμβάνουν μέρος σε μια αλυσιδωτή αντίδραση που μπορεί να έχει ξεκινήσει χρόνια πρίν….ίσως κάποιος να θέλει να το πει κάρμα… όχι δε θα γράψω μεταφυσικές ή παραφυσικές αερολογίες…είμαι άνθρωπος με λογική αλλά μεγάλου εύρους…όλα εξηγούνται…..γιατί όλα υπάρχουν….ακόμα και η φαντασία είναι μέρος της πραγματικότητάς μας…. τι λέω έ;

επιλογές…. όλα είναι επιλογές…

θα μου πείς τώρα επιλογή είναι κάποιος να πάθει καρκίνο; ή κάποια άλλη σοβαρή ασθένεια; επιλογή του είναι να καταρεύσει οικονομικά; να τον προδώσει το ταίρι του;να μπεί η χώρα του σε αιματοβαμμένο πόλεμο; θα με πεις τρελή αλλά δε πειράζει… ο τρόπος με τον οποίο επιλέγουμε να ζούμε μας οδηγεί πολλές φορές σε ανεπιθύμιτες καταστάσεις… είτε είναι τρόπος σκέψης… τρόπος ζωής….τρόπος αντιμετώπισης….όλα έχουν κάποιο λόγο…κάποιο σκοπό…θρέψη συμφερόντων μακριά από τα δικά σου…

μη σκύβεις άλλο το κεφάλι… ψηλά το κεφάλι!!!!!!

ίσως είναι καιρός να σταματήσουμε να κατηγορούμε τους άλλους για ότι μας συμβαίνει και να κάνουμε κάτι για να βελτιώσουμε τη κατάστασή μας… να πάρουμε τη ζωή μας στα ΄χερια μας… δεν μας αρέσει μια κατάσταση; κάνουμε κάτι γιαυτό… δε κρυβόμαστε σε μια γωνία αυτοτιμωρούμενοι….περιμένοντας το Θεο να μας βγάλει απο αυτή τη δύσκολη κατάσταση…

σε απέλυσαν ε; μην εμένεις στο γεγονός …. διανύουμε δύσκολους καιρούς…. οι εταιρίες και τα συμφέροντα απο αυτούς που κυβερνούν, από σένα παίρνουν ενέργεια… πάνω που λές άρχισα να ξεχρεώνω πάρε μια απόλυση… η τους επόμενους μόνιμα πλέον φουσκωμένους λογαριασμούς… αυτή η εκμετάλευση σε αυτή τη ζωή πλέον δε σταματά….δε σταματά γιατί είμαστε δειλοί…θα μπορούσαμε να κάνουμε θαύματα…άκουσέ με… μην ανέχεσαι το ψέμα….την υποκρισία… βγάλτα απο τα χαρακτηριστικά σου αλλά και απο το περιβάλλον σου…

επαναστάτρια; θές να μου βάλεις ταμπέλα; αν αυτό σε βοηθήσει κάντο…. είμαι αυτή που είμαι…δεν προσκυνώ ούτε κόμματα, ούτε Θεούς ούτε δαίμονες…. και διαβάζοντας αυτά τα λόγια σκέψου….ότι δεν έχω τίποτα πλέον να χάσω…μου τα πήραν όλα… ίσως και από εσένα… ένα πολλά υποσχόμενο μέλλλον… μια αξιοπρεπή ζωή χωρίς χρέη… μια δουλειά και όχι δουλεμπορία… μια ζωή….

όχι φίλε μου δε τα έχω παρατήσει…δε ξέρω τι θα προλάβω να κάνω σε αυτή τη ζωή….το σίγουρο είναι ότι δε θα συμβιβαστώ σε τίποτα που να με φθείρει…ούτε ακόμα στον ίδιο μου τον εαυτό…είναι δύσκολο μα παλεύω…ναι κινδυνεύω να μείνω μόνη μου….πιστεύω όμως… πιστεύω ότι υπάρχουν πάρα πολλοί σαν εμένα εκεί έξω….παρά τις αντιξοότητες που έχουν έρθει και έρχονται διαρκώς στη ζωή μου δε θα αφήσω πλέον κανέναν να με χρησιμοποιήσει , να με ξεγελάσει με τη μάσκα του, να μου πετάει βέλη κακίας, να με μειώνει απο δική του ανασφάλεια, από φόβους, από ρατσισμό διαφόρων ειδών, από αλαζονεία, από υπεροψία…. από…από …από….

ναι ρε φίλε….είμαι πολύ θυμωμένη…. μα πάρα πολύ…. έχω ταλέντα…έχω γνώσεις….έχω πτυχία….συνεχίζω να μαθαίνω και εν πάση περιπτώσι θα μαθαίνω, θα γυρεύω την εξελισσόμενη γνώση μέχρι να πεθάνω…κάτι σκαμπάζω…. και ΕΣΥ…. που διαβάζεις αυτό το κείμενο μη καταλαβαίνοντας πλήρως τι θέλω να πώ… όμως συνεχίζεις να διαβάζεις…. το σύστημα δε θέλει ανθρώπους σαν εμένα…σαν εσένα… που σκέπτονται λίγο παραπέρα…μας «τρώνε»…μας επιτίθονται γιατί απειλούμε τη καλοπέρασή τους….την απληστία τους…

ω ναι….είναι επικίνδυνο αυτό που κάνω…αλλά εάν δε ρισκάρω σε αυτό το σημείο της ζωής μου θα ζώ «νεκρή»….και δε θέλω…

θα σου πώ κάτι….

τι θα κάνεις μόλις τελειώσουν αυτές οι γραμμές; τι μήνυμα πήρες; αν δε πήρες κανένα μήνυμα έχω κάτι για σένα…

μη ταίζεις το κακό το λύκο…. οι πράξεις σου ας έχουν καλή πρόθεση και ας σε παρεξηγούν….ας σε επικρίνουν…. ας σε «πυροβολούν»…. κάνε το καλό αλλά μη το ρίξεις στο γιαλό….φτιάξε τη δική σου αλυσίδα καλοσύνης..γνώσης..ευπρέπειας….κράτησε ανθρώπους δίπλα σου που δεν έχουν ξεχάσει να είναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ…που δε φοράνε μάσκες ή που θέλουν να τις πετάξουν επειδή κάποιος ή κάποια κατάσταση τους ανάγκασε να τη φορέσουν…. νιώσε ελευθερος μέσα στο κλουβί σου …κλουβί που είτε εσύ ο ίδιος έχτισες για να προστατεύεις τη ψυχούλα σου ή κλουβί που σου έχτισε το σύστημα…πως; τη σκέψη σου δε μπορούν να την δεσμέυσουν…ούτε αυτό που λέει η καρδιά σου και ας μη το έχεις πέι ποτέ σε κανένα…και προς Θεού ….ΚΛΕΙΣΕ ΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ!!!!!!

ΥΓ μήνυμα: εάν κάτι σε κάνει να μοιραστείς με κάποιον άνθρωπο που νοιάζεσαι αυτό το κείμενο, κάντο… δεν έχουμε πολύ χρόνο… κοίτα γύρω σου…βλέπεις κανένα ζωντανό;βλέπεις κανέναν που να μην αφήνει το πνεύμα του να λιμοκτονήσει;την ανθρωπιά του; την αξιοπρέπειά του;εγώ κάποιους βλέπω… είναι αυτοί που θα μοιραστούν αυτό το κείμενο….

εις το επανηδείν….

Σχολιάστε

